10. Economia podniká ve firemním vzdělávání

V rámci mediálního domu Economia začal působit nový tým pod názvem Economia Trainings. Zaměří se na školení, tréninky a vzdělávací programy. „Chceme připravit zaměstnance a firmy po všech stránkách. Provést je změnami, odborně i manažersky rozvíjet lidi, motivovat a restartovat je tak, aby pomohli své firmě růst a zůstali sami sebou,“ říká šéfka týmu Denisa Kubová, která v oblasti firemního vzdělávání působí řadu let. Systém vzdělávání bude sestaven na míru podle potřeb klienta. „Nechceme jít cestou hotových, předem připravených produktů,“ dodává Kubová. Nový tým spadá do divize speciálních projektů.

„Budeme hledat řešení, které konkrétní firmě nejlépe vyhovuje. Stejně tak se chceme zaměřit na vývoj originálních programů,“ říká za tým Economia Trainings Denisa Kubová.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk