První magazín o marketingu a médiích na českém trhu, měsíčník Strategie, už nebude vycházet na papíře. Konec časopisu potvrdilo na dotaz MAM vydavatelství CN Invest, které ho loni koupilo od vydavatelství Mladá fronta. „Strategie v papírové podobě skončila s prosincovým číslem a pokračovat bude od ledna na webu,“ sdělila mluvčí mediálního domu Adéla Mikešová. Poslední číslo vyšlo 23. prosince loňského roku.
Papírovou podobu ruší také čtvrtletník České marketingové společnosti pod názvem Marketing & komunikace, ze kterého se stane rovněž čistě digitální médium uzamčené pod přístupovým kódem. Předplatitele informoval dopisem.
Strategie byla nejstarším oborovým magazínem na trhu. Časopis se poprvé představil čtenářům v roce 1993 pod vedením Petra Tomíška a Sylvie Sclingand. V průběhu své existence měnil vydavatele i periodicitu. První tři roky vycházel jako měsíčník, od ledna 1996 přešel na týdenní periodicitu pod názvem Strategie News. V roce 1999 týdeník i s jeho mateřským vydavatelstvím koupila společnost Mona (později Sanoma). V jejím portfoliu zůstal pět let. Na přelomu let 2004 a 2005 se Strategie za vypjatých okolností oklikou přes firmu One Media přesunula do Mladé fronty. Tam se od roku 2011 změnila na měsíčník, loni ji vydavatel v balíku s dalšími tituly prodal CN Investu. Webová stránka Strategie v současnosti směruje na mediální rubriku bezplatného ekonomického deníku E15.
Dvě historická čísla magazínu Strategie – to úplně první a to úplně poslední. Jako měsíčník začínal, jako měsíčník se rozloučil.