Videa z brýlí přímo na Snapchat. Hit pro youtubery. Otázkou je, jak rychle omrzí

Jejich účel je pouze jediný: natáčet videa a umisťovat je na Snapchat. Zda budou mít tyto brýle stejně jako zařízení od Googlu jepičí život, prozatím nikdo neví.

Při jejich prodeji se Snapchat snaží vyvolat hype a jít cestou exkluzivity. „Zatím se dají koupit pouze v USA a musí se na ně čekat několik hodin,“ popisuje Hana Cimešová, community manažerka z Node5. Za svoje Spectacles zaplatila 140 dolarů, ale podle magazínu Business Insider jejich cena na aukčním serveru eBay může dosahovat až 4500 dolarů.

„Brýle jsou zajímavé primárně pro generaci Z, youtubery a influencery,“ vysvětluje Cimešová. Také design je uzpůsoben mladší generaci, od klasických slunečních brýlí jsou téměř k nerozeznání. „Tohle vám změní život! Dělám desetisekundová videa toho, co doopravdy vidím,“ okomentovat Spectacles na svém twitterovém účtu český influencer Johny Machette.

V Česku brýle využila Coca-Cola při roadshow svého vánočního kamionu. Přes Spectacles vysílal právě Johny Machette. Jeho Story z Lysé nad Labem nasbírala téměř 16 tisíc zhlédnutí.

Brýle fungují tak, že prostřednictvím rozhraní Bluetooth spojíte zařízení se svým smartphonem, zároveň zapnete na smartphonu aplikaci Snapchat a brýlemi natáčíte stopatnáctistupňové video.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345