Jejich účel je pouze jediný: natáčet videa a umisťovat je na Snapchat. Zda budou mít tyto brýle stejně jako zařízení od Googlu jepičí život, prozatím nikdo neví.
Při jejich prodeji se Snapchat snaží vyvolat hype a jít cestou exkluzivity. „Zatím se dají koupit pouze v USA a musí se na ně čekat několik hodin,“ popisuje Hana Cimešová, community manažerka z Node5. Za svoje Spectacles zaplatila 140 dolarů, ale podle magazínu Business Insider jejich cena na aukčním serveru eBay může dosahovat až 4500 dolarů.
„Brýle jsou zajímavé primárně pro generaci Z, youtubery a influencery,“ vysvětluje Cimešová. Také design je uzpůsoben mladší generaci, od klasických slunečních brýlí jsou téměř k nerozeznání. „Tohle vám změní život! Dělám desetisekundová videa toho, co doopravdy vidím,“ okomentovat Spectacles na svém twitterovém účtu český influencer Johny Machette.
V Česku brýle využila Coca-Cola při roadshow svého vánočního kamionu. Přes Spectacles vysílal právě Johny Machette. Jeho Story z Lysé nad Labem nasbírala téměř 16 tisíc zhlédnutí.
Brýle fungují tak, že prostřednictvím rozhraní Bluetooth spojíte zařízení se svým smartphonem, zároveň zapnete na smartphonu aplikaci Snapchat a brýlemi natáčíte stopatnáctistupňové video.