Vánoční vizuály ovládla především produktová reklama. Z většiny citylightů na kolemjdoucí svítí všemožné parfémy, kusy oblečení, elektronika či různorodá literatura. Komerční banka se ve své vánoční komunikaci vydala trochu jiným směrem a snaží se akcentovat tradiční rodinné hodnoty. Utkví sdělení kolemjdoucím v hlavě, nebo jde o výstřel do tmy?
A zase Vánoce! Jasně, co pořád vymýšlet a přitom se odlišit? Ale připomenout skutečné hodnoty Vánoc je vždy dobře. Jenom marně hledám, jakou souvislost má vizuál s novou koncepcí Komerční banky.
Roman Čihalík, kreativní ředitel, Nydrle
Tisíckrát přeprané téma rodinných Vánoc s kreativou, která si vybojovala můj úsměv a vzpomínku na nezdařilý vlastní pokus o vánoční pečení.
Bob Tetiva, managing partner, Brainz