Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vánoce u bankéřů

Vánoční vizuály ovládla především produktová reklama. Z většiny citylightů na kolemjdoucí svítí všemožné parfémy, kusy oblečení, elektronika či různorodá literatura. Komerční banka se ve své vánoční komunikaci vydala trochu jiným směrem a snaží se akcentovat tradiční rodinné hodnoty. Utkví sdělení kolemjdoucím v hlavě, nebo jde o výstřel do tmy?

A zase Vánoce! Jasně, co pořád vymýšlet a přitom se odlišit? Ale připomenout skutečné hodnoty Vánoc je vždy dobře. Jenom marně hledám, jakou souvislost má vizuál s novou koncepcí Komerční banky.

Roman Čihalík, kreativní ředitel, Nydrle

Reklama
ČEZ

Tisíckrát přeprané téma rodinných Vánoc s kreativou, která si vybojovala můj úsměv a vzpomínku na nezdařilý vlastní pokus o vánoční pečení.

Bob Tetiva, managing partner, Brainz

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)