Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: QR kódům se kdysi předpovídala velká budoucnost. Pozvolna upadly v zapomnění, avšak rozvířit vášně na Facebooku ještě stále dovedou

Max Odraška Nedávno jsem četl odbornou publikaci o marketingu z roku 2015 od odborné asistentky z Fakulty multimediálních studií UTB a hádejte, jak byly vyřešeny odkazy na dodatečné. V e-knize…

Jan Pekárek Vzpomínám si ale, že jsme s kolegou pořádali jednou takový seminář a narychlo jsme tam potřebovali dostat lidi, a nejlépe kdyby nám za to zaplatili (drahý pronájem apod.). Tak jsme v obchoďáku prodávali vstupenky na ten seminář. Vstupenky byly vytisklé na obyčejný kancelářský papír. A abychom tomu dodali na serióznosti, natiskli jsme tam QR kód a prodalo se toho celkem dost:))

Michal Novák Mě baví kolem QR ta raketa hejtrů z principu:) Třeba mít na vizitce vCard je dost praktický (nikdo nezkazí jméno/číslo při přepisu do telefonu). Stejně tak ty faktury. Vlastně na všechno „přesný“ opisování definovanejch formátů.

Reklama
ČEZ

Jan Bělohradský V ideálním světě by byl QR kód skvělý pro měření efektivity tištěných publikací, katalogů, prospektů, plakátů apod. Kdyby ho uměli všichni zákazníci používat, tak by člověk nemusel hádat, jestli zvýšení návštěvnosti z directu, brandových kampaní na CPC má na svědomí katalog, letáčky rozdávané ze supermarketu, nebo něco úplně jiného.

Lukáš Classic Ještě loni se pár lidí hádalo, jak to je super věc. Jediné využití vidím při tisknutí a placení faktur. Naštěstí už příliš reklam s QR nevidím…

Lidka Worbisová

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu