Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Na Vánoce zdobíme raději živý stromek

Naprostá většina (91 %) internetové populace zdobí v období adventu a Vánoc svůj dům či byt. Populární je zejména adventní věnec, vánoční svícen na stůl, živé větve z jehličnanů či květinová výzdoba. Světelné řetězy má v oblibě přibližně polovina populace, jež na advent zdobí svou domácnost. Jednotlivé způsoby dekorací častěji najdeme u lidí žijících v rodinných domech. Pokud jde o vánoční stromek, živý vyhrává nad umělým. Umělý stromek mají v oblibě spíše ženy, lidé bez maturity a ti, kteří žijí v bytě. Živý naopak zdobí na Vánoce častěji domy obyvatel malých obcí (do 4999 obyvatel). Převážná většina domácností si dekorace kupuje – nejčastěji v kamenném obchodě (28 %), na trhu, v supermarketu (25 %) a obchodních centrech (20 %). Kamenné obchody navštěvují častěji lidé starší 45 let, mladí do 29 let zase dávají přednost supermarketům. Do nákupních center vyrážejí pro vánoční výzdobu hlavně obyvatelé velkoměst. Necelé dvě třetiny dotázaných si vyrábí adventní výzdobu také ručně doma. Čtvrtina si pak obydlí zdobí i výtvory svých dětí, hlavně lidé ve středním věku (30-44 let), kteří častěji žijí v domácnosti s dětmi předškolního a školního věku.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)