Mladý podnikatel inspiruje obsahem

I třetí místo může velice potěšit. Tvůrce webového magazínu MladýPodnikatel.cz Jiří Rostecký sice žádnou kategorii Křišťálové lupy nevyhrál, ale na své umístění byl náležitě pyšný – zúčastnil se totiž poprvé a hned za sebou nechal celou řadu známých internetových počinů. Svému projektu se navíc plně věnuje teprve rok.

„V kategorii Obsahová inspirace mu odborná porota přidělila bronzové, třetí místo. Ve veřejností volené kategorii One (wo)man show se dostal na páté místo. A to je pro mě obrovský úspěch,“ napsal o svém projektu Jiří Rostecký.

Kategorii Obsahová inspirace navíc vyhodnocuje odborná porota Křišťálové lupy.

Cílem webu MladýPodnikatel.cz má být inspirace pro internetové podnikatele a marketéry. Obsah stránek se tak soustřeďuje zejména na on-line marketing, ale čtenář nalezne i témata týkající se tvorby webů, tvorby obsahu, osobního rozvoje, e-commerce a rad, jak začít se samotným podnikáním.

Obsah má jednoho autora

Celý projekt, jehož součástí jsou kromě článků i tento rok přidané videorozhovory s profesionály z prostředí marketingu, navíc Rostecký realizuje sám. „Všechny rozhovory sám natáčím, stříhám i obsahově připravuji,“ uvedl pro MAM Jiří Rostecký a dodal, že malou část obsahu jeho stránek tvoří občasné externí texty, které se týkají zajímavých témat.

Videorozhovory jsou obvykle doprovázeny i článkem. Rostecký je navíc tvoří poměrně pravidelně – a to až několikrát týdně. Už nyní jich je na jeho stránce přes sto.

Kromě psaní článků a nahrávání podcastů natáčí Jiří Rostecký (vpravo) rozhovory s osobnostmi marketingu. Nedávno zpovídal například Ondřeje Slámu, který prodal marketingovou agenturu Inborn společnosti Adexpres.
Foto: MladýPodnikatel.cz

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk