Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Čtvrtina lidí letos dá za dárky víc

Tento týden se podíváme na to, kolik letos hodlá on-line populace za vánoční dárky utratit a zda si myslí, že tato částka je vyšší, stejná nebo nižší v porovnání s minulým rokem. Téměř třetina lidí plánuje za dárky dát maximálně tři tisíce korun, 27 % si představuje částku mezi třemi až pěti tisíci korunami, 29 % částku mezi pěti a deseti tisíci korunami a 12 % plánuje utratit ještě více. Muži častěji než ženy hodlají za dárky dát maximálně tři tisíce korun. Je to dané tím, že muži častěji obdarovávají menší počet osob než ženy. Tuto skutečnost potvrzuje i to, že muži průměrně plánují utratit 5800 Kč a ženy jen nepatrně více, tj. 6000 Kč. Z hlediska věku vybočují mladí ve věku 18-24 let oproti jiným věkovým skupinám. Polovina z nich plánuje utratit do tří tisíc korun, což pravděpodobně souvisí s jejich omezenými příjmy. Když lidé mají hodnotit, jestli za dárky k letošním Vánocům utratí ve srovnání s minulým rokem více, stejně, nebo méně, téměř čtvrtina z nich si myslí, že letos utratí více, 59 % přibližně stejně a zbytek méně.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)