9. Nokian Tyres spustily „lyžařskou“ kampaň

Finský výrobce zimních pneumatik Nokian Tyres spustil zimní imageovou kampaň, jež má spotřebitelům „přiblížit drsné podmínky, které ve Finsku panují a které donutily Finy před 80 lety vynalézt zimní pneumatiku“. Setkají se s ní návštěvníci 14 lyžařských středisek ve čtyřech evropských zemích – Rakousku, Švýcarsku, Německu a Itálii. Hlavními kanály jsou outdoor a digitál – celkem bude využito přes 2200 venkovních ploch -, součástí je ale i spotřebitelská soutěž o cestu za polární kruh. Koncept kampaně bude posílen doprovodnými aktivitami ve vybraných letoviscích, například od 27. ledna v rakouském zimním středisku Kühtai bude pro otrlé účastníky připraven skok do ledového bazénku. Celý projekt vznikl v agentuře McCann Prague.

Nokian Tyres chce v lidech „objevit drsného Seveřana“.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk