Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Nokian Tyres spustily „lyžařskou“ kampaň

Finský výrobce zimních pneumatik Nokian Tyres spustil zimní imageovou kampaň, jež má spotřebitelům „přiblížit drsné podmínky, které ve Finsku panují a které donutily Finy před 80 lety vynalézt zimní pneumatiku“. Setkají se s ní návštěvníci 14 lyžařských středisek ve čtyřech evropských zemích – Rakousku, Švýcarsku, Německu a Itálii. Hlavními kanály jsou outdoor a digitál – celkem bude využito přes 2200 venkovních ploch -, součástí je ale i spotřebitelská soutěž o cestu za polární kruh. Koncept kampaně bude posílen doprovodnými aktivitami ve vybraných letoviscích, například od 27. ledna v rakouském zimním středisku Kühtai bude pro otrlé účastníky připraven skok do ledového bazénku. Celý projekt vznikl v agentuře McCann Prague.

Nokian Tyres chce v lidech „objevit drsného Seveřana“.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu