9. Nokian Tyres spustily „lyžařskou“ kampaň

Finský výrobce zimních pneumatik Nokian Tyres spustil zimní imageovou kampaň, jež má spotřebitelům „přiblížit drsné podmínky, které ve Finsku panují a které donutily Finy před 80 lety vynalézt zimní pneumatiku“. Setkají se s ní návštěvníci 14 lyžařských středisek ve čtyřech evropských zemích – Rakousku, Švýcarsku, Německu a Itálii. Hlavními kanály jsou outdoor a digitál – celkem bude využito přes 2200 venkovních ploch -, součástí je ale i spotřebitelská soutěž o cestu za polární kruh. Koncept kampaně bude posílen doprovodnými aktivitami ve vybraných letoviscích, například od 27. ledna v rakouském zimním středisku Kühtai bude pro otrlé účastníky připraven skok do ledového bazénku. Celý projekt vznikl v agentuře McCann Prague.

Nokian Tyres chce v lidech „objevit drsného Seveřana“.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia