Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. T-Mobile láká na zařízení Chytré auto kampaní

Mobilní operátor T-Mobile zahájil prodej mobilního zařízení Chytré auto. Zařízení se zabudovanou SIM kartou se nainstaluje do tzv. OBD portu ve vozech vyrobených od roku 2001 a přes mobilní síť se propojí s aplikací Motion. Řidič tím získává informace o stylu jízdy, pohybu, poruchách a bezpečnosti přímo do aplikace v mobilním telefonu. Nabídka je určena zákazníkům všech operátorů. Chytré auto podpoří intenzivní kampaň v TV, tisku a na internetu. Pro YouTube má T-Mobile dvě verze spotu, hranou od agentury Saatchi & Saatchi a animovanou od Havas Worldwide. On-line část kampaně má na starosti Proboston Creative, sociální sítě Peppermint Digital.

Scénku s partnerským párem s pointou Chytrého auta režíroval Max Turek, produkci zajistila Boogie Films.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)