5. T-Mobile láká na zařízení Chytré auto kampaní

Mobilní operátor T-Mobile zahájil prodej mobilního zařízení Chytré auto. Zařízení se zabudovanou SIM kartou se nainstaluje do tzv. OBD portu ve vozech vyrobených od roku 2001 a přes mobilní síť se propojí s aplikací Motion. Řidič tím získává informace o stylu jízdy, pohybu, poruchách a bezpečnosti přímo do aplikace v mobilním telefonu. Nabídka je určena zákazníkům všech operátorů. Chytré auto podpoří intenzivní kampaň v TV, tisku a na internetu. Pro YouTube má T-Mobile dvě verze spotu, hranou od agentury Saatchi & Saatchi a animovanou od Havas Worldwide. On-line část kampaně má na starosti Proboston Creative, sociální sítě Peppermint Digital.

Scénku s partnerským párem s pointou Chytrého auta režíroval Max Turek, produkci zajistila Boogie Films.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia