Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Baťa chystá s McCann Prague globální kampaň

Nová celosvětová kampaň společnosti Baťa s konceptem Me & Comfortable with it se rodí v Praze. Bude k vidění od konce ledna 2017 na 51 světových trzích (print, OOH, in-store), v TV od března na 11 klíčových trzích. On-line verze kampaně proběhne celosvětově. V rámci ČR bude kampaň lokalizována jako „Jsem, jaká/ý jsem & jsem s tím v pohodě“. Kreativu, umbrella koncept a produktovou kampaň pro vlastní značku Insolia připravuje McCann Prague, produkci zajišťují Creative Embassy a Boogie Films, režisérkou spotů je Paulina Mačáková. Globální profily na Facebooku, Instagramu, YouTube a Pinterestu spravuje agentura Swimming Pool, stejně tak český Facebook. Analytiku a publishing na sítích dělají Socialbakers.

Pro interní a PR kampaň pózuje na vizuálu v novém stylu celý tým, který se podílel na přípravě kampaně v Barceloně, vlevo stojí Tomáš Archer Baťa.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast
Vánoční nákupy

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)