Nová celosvětová kampaň společnosti Baťa s konceptem Me & Comfortable with it se rodí v Praze. Bude k vidění od konce ledna 2017 na 51 světových trzích (print, OOH, in-store), v TV od března na 11 klíčových trzích. On-line verze kampaně proběhne celosvětově. V rámci ČR bude kampaň lokalizována jako „Jsem, jaká/ý jsem & jsem s tím v pohodě“. Kreativu, umbrella koncept a produktovou kampaň pro vlastní značku Insolia připravuje McCann Prague, produkci zajišťují Creative Embassy a Boogie Films, režisérkou spotů je Paulina Mačáková. Globální profily na Facebooku, Instagramu, YouTube a Pinterestu spravuje agentura Swimming Pool, stejně tak český Facebook. Analytiku a publishing na sítích dělají Socialbakers.
Pro interní a PR kampaň pózuje na vizuálu v novém stylu celý tým, který se podílel na přípravě kampaně v Barceloně, vlevo stojí Tomáš Archer Baťa.