Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Hoaxy to budou mít na Facebooku těžší

Největší sociální síť na světě představila několik opatření, která mají zabránit šíření smyšlených zpráv a účelových dezinformací, jež měly mimo jiné dopad také na americké prezidentské volby. Pochybné zprávy Facebook ověří s nezávislými experty, a pokud se ukáže, že jde o vylhaný obsah, tak znemožní jeho propagaci, odsune ho v seznamu příspěvků na nižší pozici a přidá k němu varovný štítek. Úplně hoaxy mazat nebude, aby předešel obviněním z cenzury. Zaměstnanci Facebooku jsou i mezi signatáři protestního prohlášení, ve kterém se odborníci z firem v Silicon Valley zavazují, že nebudou žádným způsobem aktivně pomáhat Donaldu Trumpovi – i kvůli tomu, že sám během kampaně šířil fámy. Trump se šéfy technologických firem snažil uklidnit na společné schůzce.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)