4. E-shopy musí zavést EET kvůli platbám kartou

Po měsíci zkušebního provozu došlo k ostrému spuštění elektronické evidence tržeb (EET). Po první vlně zavádění, která se týká provozovatelů restaurací a hotelů, přijdou v březnu na řadu internetové obchody. EET bude povinná pro všechny e-shopy, v nichž mohou zákazníci platit kartou, i když platbu provedou přes internet. On-line projekty používající jen platby kartou/PayPal mají smůlu, a buď musí EET zprovoznit, nebo skončit. V České republice bude finanční správa poskytovat certifikáty k evidování tržeb podnikatelům zdarma s platností na tři roky. Povinnost EET ovlivní objednávkové procesy, v rámci kterých bude třeba po objednávce hned doručit zálohovou fakturu a účtenku. V případě změny v objednávce musí prodejce vydat tzv. opravné hlášení.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk