Reklama
Megaboard

3. V roce 2017 poroste síla programatiku

Nezisková organizace Interactive Advertising Bureau Europe ve spolupráci s IHS Markit publikovala výsledky výzkumu výdajů na on-line reklamu. Zjistila, že výdaje na tento kanál vzrostly meziročně v prvním pololetí o 13,4 procenta: z 16,4 miliardy eur v roce 2015 na 18,6 miliardy eur letos. Výhled na celý rok 2017 ukazuje, že on-line reklama má největší dynamiku růstu v porovnání s ostatními mediatypy. Obzvlášť by měla růst programatická reklama. „Práce s daty je pro nás extrémně důležitá. Celkově 65 procent digitální aktivity u nás běží programaticky, v případě datově pokročilejších klientů tvoří programatický nákup dokonce až 90 procent mediaplánu,“ potvrzuje prognózu Zuzana Záhorová, digitální stratég MEC.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále