10. Martinus nasadil Knihobota. Radí s dárky

Internetové knihkupectví Martinus vytvořilo poloautomatického robota Knihobota, který pomáhá bezradným zákazníkům s výběrem vhodného vánočního dárku. Funguje na bázi chatovací aplikace na Facebooku. Těm, kteří mají nedostatek času a shání „tutovku“, dává vybrat z nejoblíbenějších titulů nebo vybírá dárky pro různé typy lidí. Vedle Knihobota funguje i péče o zákazníky standardními cestami. I sám bot nabízí těm, kdo se s ním dali do řeči, přepojení na „živé knihomolky“ na Facebooku. Knihobot je především pro řešení těch nejběžnějších otázek typu: „Jakou knihu mám pořídit tátovi?“ Martinus má v plánu ho využít nejen před Vánoci, ale rozvíjet ho i do budoucna.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia