Náborová kampaň Řidičkou v týmu CS Cargo, společný komunikační projekt tohoto kamionového přepravce a PR agentury AMI Communications, získal v Berlíně hlavní ocenění v kategorii Doprava a logistika v letošním, desátém ročníku soutěže European Excellence Awards, která oceňuje nejlepší komunikační projekty napříč Evropou. CS Cargo se v náborové kampani kromě mužů zaměřilo i na nábor žen. Kampaň, která si odnesla i dvě ocenění v soutěži Česká cena za PR, skutečně přivedla do řad firmy desítky řidiček. AMI Communications měla v jejím rámci na starost zejména aktivity v oblasti media relations. V Berlíně za tuto kampaň agentura a její klient získali ocenění v konkurenci dalších čtyř nominovaných realizací, které byly provedeny pro klienty, jako jsou BMW Group nebo Deutsche Bahn. Agenturou roku byla v berlínském hotelu Ritz-Carlton jmenována německá Achtung!, zatímco titulem Komunikační tým roku byl poctěn Mezinárodní paralympijský výbor. Do finále letošního ročníku soutěže postoupily i další tři české komunikační projekty. Šlo o kampaň Donath Business & Media na podporu obnovy židovského hřbitova v Prostějově, pokračování virální kampaně agentury Konektor Social k uvedení další řady seriálu Živí mrtví na televizní stanici AMC a projekt launche nového telefonu značky Samsung prostřednictvím videopřenosu z utajeného místa v lese z dílny agentury Ogilvy PR.
AMI a její klient CS Cargo získali v panevropské soutěži EEA hlavní cenu v kategorii Doprava a logistika.