Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ženy jsou oproti mužům štědřejší

Vánoce se kvapem blíží a s nimi i otázky spojené s nákupem dárků (co nakoupíme, kdy a kde je pořídíme, za kolik peněz apod.). Z průzkumu mezi českou on-line populací ve věku 18-60 let vyplynulo, že nejvíce respondentů, téměř polovina, plánuje obdarovat dvě až pět osob. O něco méně (dva z pěti) hodlá podarovat šest až deset lidí. Každý sedmý respondent pak obdaruje dokonce více než deset osob. Jen tři procenta respondentů obdarují jen jednoho člověka. Nikoho pravděpodobně nepřekvapí skutečnost, že ženy hodlají podarovat více lidí než muži, podobně lidé do 35 let více než starší. Každý pátý člověk uvedl, že dárky k Vánocům již má, ostatní je teprve plánují koupit. Přibližně jedno a půl procenta respondentů uvedlo, že převážnou část dárků se chystají nakoupit až po Vánocích, aby využili slevy. Podíváme-li se na složení lidí, kteří dárky mají již pořízeny, ve větší míře to jsou ženy než muži a lidé ve věku 18-24 let než v jiných věkových skupinách.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)