Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zářivé diamanty na černý pátek

Pražské nákupní centrum Nový Smíchov upozorňuje na slevový svátek Black Friday. Vizuály jsou umístěny mj. v metru. Otázka je, zda lidé toužící po diamatech jezdí právě městskou dopravou. Osloví nabídka nákupuchtivé singles, anebo ty, kteří už svůj prsten od někoho dostali? Interní kreativu zpracovala agentura Aetna.

Problém vězí už v samotné koncepci akce. Proč volit snubní prsteny jako výhru před Vánoci? Textace o prima nákupech je vyloženě hloupá, místo zbytečných slov mohli popsat princip akce, aniž by zákazník musel ještě chodit na web.

Anna Sálová, obsahový stratég, Content Wizards

Reklama
ČEZ

Nákupy a diamanty jsou prima? Prima je mít opravdové kamarády, práci, která tě baví, procestovat svět. Ale každý má jiný žebříček hodnot. Vizuál stejně nudný jako život této cílovky.

Filip Urban, grafický designér, ředitel Youngprimitive

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)