Pražské nákupní centrum Nový Smíchov upozorňuje na slevový svátek Black Friday. Vizuály jsou umístěny mj. v metru. Otázka je, zda lidé toužící po diamatech jezdí právě městskou dopravou. Osloví nabídka nákupuchtivé singles, anebo ty, kteří už svůj prsten od někoho dostali? Interní kreativu zpracovala agentura Aetna.
Problém vězí už v samotné koncepci akce. Proč volit snubní prsteny jako výhru před Vánoci? Textace o prima nákupech je vyloženě hloupá, místo zbytečných slov mohli popsat princip akce, aniž by zákazník musel ještě chodit na web.
Anna Sálová, obsahový stratég, Content Wizards
Nákupy a diamanty jsou prima? Prima je mít opravdové kamarády, práci, která tě baví, procestovat svět. Ale každý má jiný žebříček hodnot. Vizuál stejně nudný jako život této cílovky.
Filip Urban, grafický designér, ředitel Youngprimitive