Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Více sportu a vzdělávání ve videích na síti

On-line videokanály sleduje více než polovina internetové populace (57 %). Aktivními diváky jsou častěji muži, lidé z mladších věkových kategorií, lidé s maturitou nebo vysokoškolským vzděláním a lidé z větších měst. Mezi oblíbené videokanály patří především Stream.cz, YouTube a DVTV. S těmito vybranými kanály souvisí často i konkrétní pořady, mezi které patří pravidelné rozhovory na DVTV či pořady jako „A dost!“ či „Jídlo s.r.o.“, které provozuje Stream.cz. Pokud už on-line videa sledujeme, tak prostřednictvím notebooku či počítače. Méně často pak na telefonu, tabletu či Smart TV. Sledování on-line videí není pro internetovou populaci každodenní rutinou, ale spíše příležitostnou chvílí k rozptýlení. Více než jedna třetina internetové populace (37 %) uvádí, že se na on-line videokanály dívá minimálně jednou až několikrát týdně, ostatní pak méně často (20 %). Zvykem je spíše sledování nepravidelné a delší dobu než naopak. Tedy že jsme ochotní se podívat spíše občas, zato i na více dílů (seriálu) najednou.

Typickou chvílí pro sledování je většinou večer (28 %) nebo podvečer (19 %), což souvisí s relaxací a odpočinkem, kdy on-line videokanály tak mohou být alternativou oddechu u klasické TV. Více než čtvrtina lidí (28 %) by uvítala i více těchto kanálů, a to především se zábavnou, sportovní a populárně-naučnou tematikou.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
ČEZ

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)