Britský řetězec supermarketů John Lewis každý rok připravuje speciální vánoční reklamu. Zveřejňuje ji na začátku listopadu a je provázena dychtivým očekáváním odborné i laické veřejnosti. Letošní dvouminutový příběh vypráví o holčičce jménem Bridget, která ze všeho nejvíc miluje skákání. Její rodiče jí proto o Vánocích koupí jako překvapení trampolínu. Když ji tatínek přes noc tajně sestaví, ukáže se, že si trampolínu oblíbila i lesní zvířátka a rodinný pes, německý boxer Buster… Nákupní řetězec zároveň podpoří nadaci Wildlife Trusts, jež chrání přírodu a divoce žijící zvířata. Kampaň si po amerických prezidentských volbách vysloužila hojně sledovanou parodii z produkce britského zábavního portálu Joe ve které Barack Obama v noci postaví Bílý dům pro Hillary Clintonovou, ale nakonec si ho užívá Donald Trump.
Za pět dnů nasbírala vánoční kampaň 14,5 milionu zhlédnutí na YouTube a přes 30 milionů zhlédnutí na facebookovém profilu obchodního řetězce. Jak už to někdy bývá, parodie se šíří mnohem víc: jen na Facebooku měla minulý týden 146 milionů zhlédnutí!