Vánoční reklama, na kterou všichni čekají

Britský řetězec supermarketů John Lewis každý rok připravuje speciální vánoční reklamu. Zveřejňuje ji na začátku listopadu a je provázena dychtivým očekáváním odborné i laické veřejnosti. Letošní dvouminutový příběh vypráví o holčičce jménem Bridget, která ze všeho nejvíc miluje skákání. Její rodiče jí proto o Vánocích koupí jako překvapení trampolínu. Když ji tatínek přes noc tajně sestaví, ukáže se, že si trampolínu oblíbila i lesní zvířátka a rodinný pes, německý boxer Buster… Nákupní řetězec zároveň podpoří nadaci Wildlife Trusts, jež chrání přírodu a divoce žijící zvířata. Kampaň si po amerických prezidentských volbách vysloužila hojně sledovanou parodii z produkce britského zábavního portálu Joe ve které Barack Obama v noci postaví Bílý dům pro Hillary Clintonovou, ale nakonec si ho užívá Donald Trump.

Za pět dnů nasbírala vánoční kampaň 14,5 milionu zhlédnutí na YouTube a přes 30 milionů zhlédnutí na facebookovém profilu obchodního řetězce. Jak už to někdy bývá, parodie se šíří mnohem víc: jen na Facebooku měla minulý týden 146 milionů zhlédnutí!

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia