Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Prémiovost“ zajistila žena

Situace na bankovním trhu je komplikovaná. Banky komunikují podobné produkty a přetahují se o každého klienta. Pro zavedené subjekty je stále složitější udržet věrnost klientů a získávat nové je téměř nemožné. Jsou pod konstantním tlakem od stávajících i nových hráčů, kteří lidi bombardují stále agresivnějšími nabídkami.

Raiffeisenbank a její agentura McCann Prague vybudovaly unikátní svět drsného soukromého detektiva Artura. Ten v rámci prvního roku a půl kampaně pomohl zpomalit odchody klientů a zvýšit tempo příchodu nových. Cílem nové komunikace bylo tempo růstu ještě zrychlit. Strategií bylo ještě víc posílit vnímání jedinečnosti a hodnoty služeb banky, nejít cestou slev, ale vsadit na emoce a posílit v lidech pocit, že s Raiffeisenbank mají vždy vše pod kontrolou. Vytvořit vnímání spolehlivé prémiové banky. Do příběhu byla proto přidána krásná, chytrá a náročná Viktorie, která jeho hrdinovi nic nedaruje. Ale ani Artur se jen tak nedá. Hrají spolu hru „na kočku a myš“. Banka je Arturovou tajnou zbraní, díky které má navrch.

Vzhledem k masové cílové skupině byl zvolen osvědčený mediální mix tří hlavních komunikačních kanálů: televize, YT a pobočky.

Reklama
ČEZ

V porovnání s první fází kampaně bylo dosaženo lepších výsledků jak v efektivitě komunikace, posunu imageových hodnot, tak i v prodejích a růstu počtu klientů.

Kampaň agentury McCann Prague pro Raiffeisenbank získala zlatou Effie v kategorii Finanční služby.
Foto: Raiffeisenbank

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)