„Společně s televizní obrazovkou červeného Óčka jsou pro nás hlavními kanály Facebook a Instagram,“ říká Lucie Lomská, on-line manažerka hudebního kanálu.
Facebookový profil Óčka sdružuje aktuálně 620 tisíc fanoušků, což z něj dělá největší genericky vytvořený mediální profil v Česku. Primárně sdružuje fanoušky ve věku od třinácti do pětadvaceti let, přičemž mírně převažují ženy. „Na Facebooku i Instagramu jim chceme nabídnout relevantní obsah, který jsme schopni i obrandovat pro klienta,“ říká Lomská. Kanál Óčka na svém Facebooku spolupracoval například s knihkupectvím Crews, jehož injektáž dodal do facebookového rozhovoru s youtuberkou Fallenkou.
Óčko na svém Facebooku pro klienty realizuje i soutěže, případně dokáže připravit i live stream na platformě Live.
Televize experimentuje i s HbbTV
Óčko také pracuje s prostředím hybridní televize. V inzerci v prostředí HbbTV spolupracuje s firmou Hybrid Company, kterou jako CEO vede bývalý technický ředitel Óčka Lukáš Hnilička.
„Pro klienty máme dvě možnosti nákupu, standardně napřímo i programaticky,“ vysvětluje Hnilička.
Klientům Óčko ve spolupráci s Hybridem nabízí dva reklamní formáty využívající platformu HbbTV. „Standardní je push-2-play, kdy se vám na začátku zobrazí klasické červené tlačítko. Poté co na něj kliknete, jste odkázáni na videospot,“ říká Hnilička. Druhý, hybridní je na první pohled o něco „agresivnější“. „Vymysleli jsme mu název switch-roll, celé je to náš nápad,“ dodává Hnilička. Reklamní spot se automaticky divákovi spustí poté, co přepne na hlavní kanál Óčka. Stanice si jej poprvé vyzkoušela u traileru k filmu Dr. Strange. „Deset procent diváků si jej přehrálo do konce, do poloviny jej nepřeskočilo 47 procent lidí,“ uzavírá bývalý technický ředitel Óčka.