Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Óčko chce vytěžit maximum z inzerce v socialu a prostředí hybridní televize

„Společně s televizní obrazovkou červeného Óčka jsou pro nás hlavními kanály Facebook a Instagram,“ říká Lucie Lomská, on-line manažerka hudebního kanálu.

Facebookový profil Óčka sdružuje aktuálně 620 tisíc fanoušků, což z něj dělá největší genericky vytvořený mediální profil v Česku. Primárně sdružuje fanoušky ve věku od třinácti do pětadvaceti let, přičemž mírně převažují ženy. „Na Facebooku i Instagramu jim chceme nabídnout relevantní obsah, který jsme schopni i obrandovat pro klienta,“ říká Lomská. Kanál Óčka na svém Facebooku spolupracoval například s knihkupectvím Crews, jehož injektáž dodal do facebookového rozhovoru s youtuberkou Fallenkou.

Óčko na svém Facebooku pro klienty realizuje i soutěže, případně dokáže připravit i live stream na platformě Live.

Reklama
Know

Televize experimentuje i s HbbTV

Óčko také pracuje s prostředím hybridní televize. V inzerci v prostředí HbbTV spolupracuje s firmou Hybrid Company, kterou jako CEO vede bývalý technický ředitel Óčka Lukáš Hnilička.

„Pro klienty máme dvě možnosti nákupu, standardně napřímo i programaticky,“ vysvětluje Hnilička.

Klientům Óčko ve spolupráci s Hybridem nabízí dva reklamní formáty využívající platformu HbbTV. „Standardní je push-2-play, kdy se vám na začátku zobrazí klasické červené tlačítko. Poté co na něj kliknete, jste odkázáni na videospot,“ říká Hnilička. Druhý, hybridní je na první pohled o něco „agresivnější“. „Vymysleli jsme mu název switch-roll, celé je to náš nápad,“ dodává Hnilička. Reklamní spot se automaticky divákovi spustí poté, co přepne na hlavní kanál Óčka. Stanice si jej poprvé vyzkoušela u traileru k filmu Dr. Strange. „Deset procent diváků si jej přehrálo do konce, do poloviny jej nepřeskočilo 47 procent lidí,“ uzavírá bývalý technický ředitel Óčka.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)