Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Laserová projekce v podvodním světě. Německá show pro bankovní manažery

Finanční společnost Union Investment pořádá každý rok setkání nejvyšších šarží německého bankovního sektoru. Na konferenci InvestmentAktuell se probírá budoucí vývoj na finančních trzích a vrcholem je gala večeře. Letos v dubnu dostala akci na starost agentura Insglück, jejíž berlínská i kolínská pobočka se mohou pochlubit dlouhým seznamem velkolepých akcí pro nejznámější značky. Vejít se musela do rozpočtu mezi 300 a 400 tisíci eur.

Ponořte se pod hladinu

Agentura vymyslela jednotící motto „Room for More“, které vystihovalo nejen obsah přednášek, ale také celkové pojetí gala večeře, do něhož se promítly futuristické vize pozvaných řečníků. Historické prostory konferenční haly botanické zahrady ve Frankfurtu nad Mohanem se proměnily v oceán, protože je prý jako akciové trhy: rozbouřený, studený, bezcitný a nebezpečný. Cílem konference ale bylo, aby se v tomto prostředí investiční poradci a bankéři cítili doslova jako ryba ve vodě.

Insglück toho dosáhl pomocí zavěšené průsvitné projekční sítě o ploše 250 m2, která v rozlehlé hale posloužila jako svérázný nosič pro laserové paprsky, speciální světla a prostorové projekce ze soustavy osmi projektorů. Animace a videozáběry tvořily dohromady obsah o délce skoro tří hodin. Na vysoký strop byla promítána hladina oceánu včetně plavajících ryb, hosté večeře tak sami byli na pomyslném dně oceánu. Měnila se i barevnost a intenzita osvětlení, projekce byla střídavě průsvitná, poloprůhledná či neprůhledná, podle aktuální potřeby.

Reklama
MMcite

Dechberoucí možnosti projekcí

Projekční síť visela ve výšce pěti metrů nad hlavami hostů a děj na ni mohl být promítán seshora i zezdola, aby se do něj investiční poradci mohli doslova ponořit. Místností tedy díky tomu proplouval například počítačově animovaný delfín v životní velikosti, velryba i hejno drobných ryb. Na podlahu dlouhého pódia mezi jídelními stoly se pro změnu promítaly rozbouřené vlny. Vše bylo na dosah ruky.

Čas mezi jednotlivými chody slavnostní večeře vyplnila celkem čtyři herecká, artistická a taneční vystoupení, podle nichž se v místnosti měnila celková nálada projekcí, osvětlení i témat animací. Reálný svět se propojoval s virtuálním a měnil perspektivu vnímání.

Agentura Insglück dostala za spektakulární pojetí několikahodinové konference a večeře stříbro na letošním ročníku cen Eubea v kategorii Shromáždění. Šlo o jedno z celkem čtyř ocenění, která si odvezla.

Němci se přece nespokojí jen tak s něčím. Místností se prohnal třeba velký virtuální delfín…
Foto: Insglück

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu