Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

KPMG: Hodnota televizních práv na český fotbal je pod cenou

„Mediální práva k české lize generují výrazně nižší příjmy než v referenčních ligách. Mediální práva rakouské a maďarské ligy jsou zhodnocena přibližně pětkrát, polské a belgické devětkrát a nizozemské téměř třináctkrát lépe,“ řekl Ondřej Špaček z KPMG, který studii vedl. Průměrné příjmy z poskytování práv na jednoho obyvatele činí v Česku jedenáct korun, hůře je na tom v tomto ohledu v regionu pouze Slovensko.

Česká fotbalová liga zaostává podle KPMG i v získávání peněz od sponzorů a partnerů. Průměrné příjmy ze sponzoringu na jednoho obyvatele činí v Česku devět korun, v Nizozemsku je to zhruba pětkrát více.

KPMG ve studii uvádí i rady, jak situaci pro ligový fotbal zlepšit. Ke zvýšení úspěšnosti generování příjmů je podle studie nutné kultivovat prostředí na stadionech a zvýšit atraktivitu a kredibilitu soutěže.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)