„Mediální práva k české lize generují výrazně nižší příjmy než v referenčních ligách. Mediální práva rakouské a maďarské ligy jsou zhodnocena přibližně pětkrát, polské a belgické devětkrát a nizozemské téměř třináctkrát lépe,“ řekl Ondřej Špaček z KPMG, který studii vedl. Průměrné příjmy z poskytování práv na jednoho obyvatele činí v Česku jedenáct korun, hůře je na tom v tomto ohledu v regionu pouze Slovensko.
Česká fotbalová liga zaostává podle KPMG i v získávání peněz od sponzorů a partnerů. Průměrné příjmy ze sponzoringu na jednoho obyvatele činí v Česku devět korun, v Nizozemsku je to zhruba pětkrát více.
KPMG ve studii uvádí i rady, jak situaci pro ligový fotbal zlepšit. Ke zvýšení úspěšnosti generování příjmů je podle studie nutné kultivovat prostředí na stadionech a zvýšit atraktivitu a kredibilitu soutěže.