Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Cool faktor roste s počtem pruhů

V dnešním článku se podíváme na kategorii Módy a oblečení. Jaké značky oblečení, obuvi nebo doplňků považují respondenti za cool? Možná trochu překvapivě se na prvních příčkách neumístily značky spojené s předními návrháři, ale značky zaměřené více na sportovní oblečení a obuv. Možná je to dané právě spojením se sportem, a tedy i větším prostorem v médiích, který tyto značky mají. Nejvíce populární značkou je pro respondenty Adidas, kterou za cool považuje téměř polovina respondentů. Adidas o něco častěji bodoval u mužů než u žen. Na druhém místě je s mírným odstupem značka Nike, kterou jako cool označili dva z pěti respondentů, a to bez ohledu na to, zda to byli muži, či ženy. Na třetím místě se pak umístila značka Puma, kterou za cool považuje už jen osmina respondentů. Ani v případě Pumy nebyly patrné rozdíly mezi pohlavím respondentů.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)