Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Čisté na špinavém, guerilla od Liftago

Lidé, kteří chodí v Praze se sklopenou hlavou, si možná všimli reklamy na taxislužbu Liftago. Vizuál vznikl vyčištěním chodníku. Reklama se následně vlivem působení povětrnostních podmínek ztratí do nenávratna. Liftago se postihů od policie bát nemusí, jedná se totiž o plochy pronajaté přímo od hlavního města. Vynikne toto netradiční sdělení mezi stovkami tradičních formátů? Kampaň se vyskytovala v 11 lokalitách ve čtyřech kreativních zpracováních. Stojí za ní společnost Aqua Ads.

Není to zrovna vysoká škola marketingu, ale je to milé a hlavně nenucené sdělení. Velmi ale záleží na tom, kde je toto sdělení umístěno.

Matouš Fridrich, kreativní ředitel, Triad

Reklama
MMcite

Originalita nosiče sdělení, vtip a zacílení mě baví. Oceňuji každý krok směrem z průměru, třeba i na šedý beton. Vtírá se však otázka: Všimnu si toho za tmy, kdy hledám taxi?

Jan Vobecký, ředitel, AdActive

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)