Lidé, kteří chodí v Praze se sklopenou hlavou, si možná všimli reklamy na taxislužbu Liftago. Vizuál vznikl vyčištěním chodníku. Reklama se následně vlivem působení povětrnostních podmínek ztratí do nenávratna. Liftago se postihů od policie bát nemusí, jedná se totiž o plochy pronajaté přímo od hlavního města. Vynikne toto netradiční sdělení mezi stovkami tradičních formátů? Kampaň se vyskytovala v 11 lokalitách ve čtyřech kreativních zpracováních. Stojí za ní společnost Aqua Ads.
Není to zrovna vysoká škola marketingu, ale je to milé a hlavně nenucené sdělení. Velmi ale záleží na tom, kde je toto sdělení umístěno.
Matouš Fridrich, kreativní ředitel, Triad
Originalita nosiče sdělení, vtip a zacílení mě baví. Oceňuji každý krok směrem z průměru, třeba i na šedý beton. Vtírá se však otázka: Všimnu si toho za tmy, kdy hledám taxi?
Jan Vobecký, ředitel, AdActive