Pivo Březňák se v pivovaru ve Velkém Březně, který dnes patří koncernu Heineken, vyrábí původními, tradičními postupy. Aby zvýšila svoji konkurenceschopnost, rozšířila značka letos své portfolio o nový ležák Březňák 11, jehož úspěšné uvedení na trh bylo klíčovým krokem k naplnění dlouhodobého plánu.
Primární cílovou skupinou Březňáka jsou ovšem pivaři ze staré školy. V dnešním zrychleném světě plném inovací začínají ztrácet půdu pod nohama, vytrácí se z něj klid a časem prověřené hodnoty a postoje, které jsou právě jim tak blízké a vlastní.
Insight vzešel právě z tohoto fenoménu – starší generace ztrácí v moderní době svůj pocit relevance. Cílem kampaně agentury VCCP proto nebylo cílovku pouze oslovit, ale hlavně oslavovat, vrátit chlapům ze staré školy hrdost a ukázat jim, že jejich hodnoty mají v tomto světě stále své místo a je potřeba na ně být náležitě hrdý.
Aby starší generaci dala uznání, které si zaslouží, připravila kampaň na oslavu našich tátů, hrdinů ze staré školy a přizvala k dílu ty nejpovolanější – jejich syny. Teaserová část kampaně nejprve představila současnou tenzi mezi generacemi a dotkla se svědomí nejednoho syna. V imageové části byli představeni tátové jako superhrdinové a představitelé právě těch hodnot, za nimiž stojí i Březňák. V produktové části pak bylo ukázáno, že přesně podle zásad staré školy vznikl také nový Březňák 11.