Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Březňák oslavil táty hrdiny

Pivo Březňák se v pivovaru ve Velkém Březně, který dnes patří koncernu Heineken, vyrábí původními, tradičními postupy. Aby zvýšila svoji konkurenceschopnost, rozšířila značka letos své portfolio o nový ležák Březňák 11, jehož úspěšné uvedení na trh bylo klíčovým krokem k naplnění dlouhodobého plánu.

Primární cílovou skupinou Březňáka jsou ovšem pivaři ze staré školy. V dnešním zrychleném světě plném inovací začínají ztrácet půdu pod nohama, vytrácí se z něj klid a časem prověřené hodnoty a postoje, které jsou právě jim tak blízké a vlastní.

Insight vzešel právě z tohoto fenoménu – starší generace ztrácí v moderní době svůj pocit relevance. Cílem kampaně agentury VCCP proto nebylo cílovku pouze oslovit, ale hlavně oslavovat, vrátit chlapům ze staré školy hrdost a ukázat jim, že jejich hodnoty mají v tomto světě stále své místo a je potřeba na ně být náležitě hrdý.

Reklama
ČEZ

Aby starší generaci dala uznání, které si zaslouží, připravila kampaň na oslavu našich tátů, hrdinů ze staré školy a přizvala k dílu ty nejpovolanější – jejich syny. Teaserová část kampaně nejprve představila současnou tenzi mezi generacemi a dotkla se svědomí nejednoho syna. V imageové části byli představeni tátové jako superhrdinové a představitelé právě těch hodnot, za nimiž stojí i Březňák. V produktové části pak bylo ukázáno, že přesně podle zásad staré školy vznikl také nový Březňák 11.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)