Konference, ze které devadesát procent manažerů odcházelo s novými nápady a 96 procent se jich naučilo něco, co dosud neznali? Průměrné hodnocení 4,6 na pětibodové škále? A stoprocentní spokojenost? Zdá se to skoro neuvěřitelné, přesto to dokázala finská firma Tapahtumantekijät zařídit pro svého klienta, poradenskou společnost Tieto. Toto úspěšné setkání IT manažerů navíc proběhlo v Praze.
Zadání znělo, že výroční setkání musí posílit týmového ducha, inspirovat a vtáhnout diváky do děje. Agentura vymyslela koncept „praguematického“ setkání, které na dva dny vyvedlo manažery z jejich komfortní zóny. Jeho základem byl podrobný scénář. Akce totiž byla nízkonákladová, a tak musela víc vsadit na nápady než na efektní show.
Základem všeho byly obyčejné bílé papírové krabice. Sloužily jako místa k sezení, jako součást stavebnice i nástroj k prezentování myšlenek. Účastníci například z popsaných krabic sestavili symbolickou zeď z bariér, které komplikují komunikaci ve firmě, a pak ji zbořili. Prezentující týmy si musely poradit bez techniky a PowerPointu a představit myšlenky ostatním jen pomocí krabic, fixek a několika předmětů. Videa a fotky z akce pak Tieto rozšířilo napříč svými světovými pobočkami.
Bílá krabice, základ spolupráce a nástroj pro stimulaci myšlení „out-of-the-box“.
Foto: Tapahtumantekijät