Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Bílé krabice zničily bubliny ve firmě

Konference, ze které devadesát procent manažerů odcházelo s novými nápady a 96 procent se jich naučilo něco, co dosud neznali? Průměrné hodnocení 4,6 na pětibodové škále? A stoprocentní spokojenost? Zdá se to skoro neuvěřitelné, přesto to dokázala finská firma Tapahtumantekijät zařídit pro svého klienta, poradenskou společnost Tieto. Toto úspěšné setkání IT manažerů navíc proběhlo v Praze.

Zadání znělo, že výroční setkání musí posílit týmového ducha, inspirovat a vtáhnout diváky do děje. Agentura vymyslela koncept „praguematického“ setkání, které na dva dny vyvedlo manažery z jejich komfortní zóny. Jeho základem byl podrobný scénář. Akce totiž byla nízkonákladová, a tak musela víc vsadit na nápady než na efektní show.

Základem všeho byly obyčejné bílé papírové krabice. Sloužily jako místa k sezení, jako součást stavebnice i nástroj k prezentování myšlenek. Účastníci například z popsaných krabic sestavili symbolickou zeď z bariér, které komplikují komunikaci ve firmě, a pak ji zbořili. Prezentující týmy si musely poradit bez techniky a PowerPointu a představit myšlenky ostatním jen pomocí krabic, fixek a několika předmětů. Videa a fotky z akce pak Tieto rozšířilo napříč svými světovými pobočkami.

Reklama
Know

Bílá krabice, základ spolupráce a nástroj pro stimulaci myšlení „out-of-the-box“.
Foto: Tapahtumantekijät

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)