Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Wiktor Leo Burnett je slovenskou agenturou č. 1

Hlavním vítězem a držitelem titulu Agentura roku 18. ročníku soutěže slovenského měsíčníku Stratégie se stala agentura Wiktor Leo Burnett. Agenturou roku je už pošesté, což je nejvíckrát v historii této soutěže. Letošní titul získala díky celé řadě kampaní, se kterými uspěla jak na Slovensku, tak i v mezinárodním měřítku. Mezi ně patří například reklamní kampaň na pivo Zlatý Bažant 73, tvorba pro slovenského operátora Orange nebo kampaň pro banku J&T, za kterou získala i bronzové ocenění v soutěži Cannes Lions. Na druhém místě hodnocení se v relativně těsném závěsu umístila Zaraguza. Vyhlašováni byli i nejlepší kreativci z reklamní branže. Tituly Top creative director, Top art director, Top copywriter a Top strategy director putovaly taktéž do Wiktor Leo Burnett.

Epizodou soutěže byla ztráta ocenění Wiktor Leo Burnett. To se dostalo do rukou agentury Triad, která jej umístila na web Bazoš.sk s nabídkou slevy až 73 procent.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)