9. Wiktor Leo Burnett je slovenskou agenturou č. 1

Hlavním vítězem a držitelem titulu Agentura roku 18. ročníku soutěže slovenského měsíčníku Stratégie se stala agentura Wiktor Leo Burnett. Agenturou roku je už pošesté, což je nejvíckrát v historii této soutěže. Letošní titul získala díky celé řadě kampaní, se kterými uspěla jak na Slovensku, tak i v mezinárodním měřítku. Mezi ně patří například reklamní kampaň na pivo Zlatý Bažant 73, tvorba pro slovenského operátora Orange nebo kampaň pro banku J&T, za kterou získala i bronzové ocenění v soutěži Cannes Lions. Na druhém místě hodnocení se v relativně těsném závěsu umístila Zaraguza. Vyhlašováni byli i nejlepší kreativci z reklamní branže. Tituly Top creative director, Top art director, Top copywriter a Top strategy director putovaly taktéž do Wiktor Leo Burnett.

Epizodou soutěže byla ztráta ocenění Wiktor Leo Burnett. To se dostalo do rukou agentury Triad, která jej umístila na web Bazoš.sk s nabídkou slevy až 73 procent.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk