Hlavním vítězem a držitelem titulu Agentura roku 18. ročníku soutěže slovenského měsíčníku Stratégie se stala agentura Wiktor Leo Burnett. Agenturou roku je už pošesté, což je nejvíckrát v historii této soutěže. Letošní titul získala díky celé řadě kampaní, se kterými uspěla jak na Slovensku, tak i v mezinárodním měřítku. Mezi ně patří například reklamní kampaň na pivo Zlatý Bažant 73, tvorba pro slovenského operátora Orange nebo kampaň pro banku J&T, za kterou získala i bronzové ocenění v soutěži Cannes Lions. Na druhém místě hodnocení se v relativně těsném závěsu umístila Zaraguza. Vyhlašováni byli i nejlepší kreativci z reklamní branže. Tituly Top creative director, Top art director, Top copywriter a Top strategy director putovaly taktéž do Wiktor Leo Burnett.
Epizodou soutěže byla ztráta ocenění Wiktor Leo Burnett. To se dostalo do rukou agentury Triad, která jej umístila na web Bazoš.sk s nabídkou slevy až 73 procent.