Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Sexistické prasátečko pro výrobce nožů a bar

Nezisková organizace Nesehnutí oznámila výsledky osmého ročníku soutěže Sexistické prasátečko. Odborná porota dala nejvíce hlasů vizuálu nožíře Milana Pokorného. Reklama podle hodnotitelů evokuje násilí a nezobrazuje ženu celou, ale jen jako sexuální objekt určený k podpoře prodeje nožů. Druhý se umístil erotický kabaret Darling a třetí šumperský festival Džemfest. Anticenu veřejnosti získal olomoucký bar Buddy’s za pozvánku na červnový Spritz Weekend. „Reklama zneužívá pornografického obrazu k propagaci akce v hudebním klubu. Sexualitu navíc zobrazuje zvláště dehonestujícím způsobem. Reklama rovněž zneužívá produkty výrobce alkoholu bez jeho vědomí,“ upozornili pořadatelé. Reklama na nože, která nejvíce vadila porotě, se v hlasování internetových uživatelů umístila druhá. Na třetím místě stejně jako u porotců skončila reklama na festival Džemfest.

Propagační fotografii pro výrobce nožů zhotovil podle dostupných informací fotograf Marek Kubáček, na jehož stránkách zapadá do série různě pojatých aktů.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)