Nezisková organizace Nesehnutí oznámila výsledky osmého ročníku soutěže Sexistické prasátečko. Odborná porota dala nejvíce hlasů vizuálu nožíře Milana Pokorného. Reklama podle hodnotitelů evokuje násilí a nezobrazuje ženu celou, ale jen jako sexuální objekt určený k podpoře prodeje nožů. Druhý se umístil erotický kabaret Darling a třetí šumperský festival Džemfest. Anticenu veřejnosti získal olomoucký bar Buddy’s za pozvánku na červnový Spritz Weekend. „Reklama zneužívá pornografického obrazu k propagaci akce v hudebním klubu. Sexualitu navíc zobrazuje zvláště dehonestujícím způsobem. Reklama rovněž zneužívá produkty výrobce alkoholu bez jeho vědomí,“ upozornili pořadatelé. Reklama na nože, která nejvíce vadila porotě, se v hlasování internetových uživatelů umístila druhá. Na třetím místě stejně jako u porotců skončila reklama na festival Džemfest.
Propagační fotografii pro výrobce nožů zhotovil podle dostupných informací fotograf Marek Kubáček, na jehož stránkách zapadá do série různě pojatých aktů.