Absolutním vítězem letošního ročníku soutěže POPAI Awards se stal projekt Radegastovna společnosti Plzeňský Prazdroj. Podobu konceptové hospody značky Radegast navrhl architekt Jan Bouček. Charakterizuje ji drsnost výtvarného zobrazení, odolné materiály a silná vazba na severomoravský region. Koncept Radegastovny získal zároveň cenu za kreativitu. V kategorii materiálových a technických inovací uspěl pet butik U ocásku s návrhem studia Moris design. Nejlepší POP materiál na bázi papíru vyrobila pro cidery Somersby agentura Dago. V sekci digitální komunikace vyhrál virtuální promotér Gimmo od výzkumné agentury ppm factum. Agentura Up brand activation uspěla s integrovanou in-store kampaní Flora – To nejlepší z olejů. POPAI Awards nabízí výrobcům a dodavatelům prostředků in-store komunikace a podpory prodeje, agenturám a dalším subjektům příležitost prezentovat své nejlepší realizace a kampaně za poslední rok.