Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Home Credit si zahraje na Late Night Show

Firma Home Credit představila televizní kampaň na hotovostní půjčku. „Zvolili jsme formát late night show, jejímž moderátorem je divadelní a filmový herec Pavel Nečas. Prvním spotem chceme lidem ukázat, že s naší půjčkou jsou svobodní, protože si ji řídí sami,“ popsala koncept marketingová ředitelka Jana Studničková. V navazujících spotech se pak představí další produktové inovace. Kromě nich se ale reklama zaměří i na samostatné sdělení „o lidském a přátelském přístupu společnosti ke klientům“. Momentálně je podle Home Creditu natočeno šest spotů, přičemž do konce letošního roku se v televizi objeví tři z nich. S kampaní se diváci setkají na kanálech stanic Prima Group, Barrandov a Óčko. „Nová reklamní kampaň se propíše do celého komunikačního mixu od televize přes tisk až po neadresnou distribuci. Za produkcí spotů stojí agentura Oliver a režisérem je Petr Němeček,“ doplnila Studničková. Spoty spojuje i společný claim „Home Credit pro lepší příběhy“.

Pavel Nečas se v posledním roce objevuje hned v několika TV seriálech, aktuálně třeba v sérii Kosmo.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu