8. Home Credit si zahraje na Late Night Show

Firma Home Credit představila televizní kampaň na hotovostní půjčku. „Zvolili jsme formát late night show, jejímž moderátorem je divadelní a filmový herec Pavel Nečas. Prvním spotem chceme lidem ukázat, že s naší půjčkou jsou svobodní, protože si ji řídí sami,“ popsala koncept marketingová ředitelka Jana Studničková. V navazujících spotech se pak představí další produktové inovace. Kromě nich se ale reklama zaměří i na samostatné sdělení „o lidském a přátelském přístupu společnosti ke klientům“. Momentálně je podle Home Creditu natočeno šest spotů, přičemž do konce letošního roku se v televizi objeví tři z nich. S kampaní se diváci setkají na kanálech stanic Prima Group, Barrandov a Óčko. „Nová reklamní kampaň se propíše do celého komunikačního mixu od televize přes tisk až po neadresnou distribuci. Za produkcí spotů stojí agentura Oliver a režisérem je Petr Němeček,“ doplnila Studničková. Spoty spojuje i společný claim „Home Credit pro lepší příběhy“.

Pavel Nečas se v posledním roce objevuje hned v několika TV seriálech, aktuálně třeba v sérii Kosmo.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk