Letos založená Asociace content marketingu zve na svou první velkou konferenci. Celodenní akci o firemním obsahu pořádá 16. listopadu ve spolupráci s Unií vydavatelů v holešovické galerii Forbidden Spot. Jedním z hlavních řečníků na konferenci Content Marketing 2016 bude Dominik Grau z Ebner Media Group. Popíše, jak se vydavatel s dvousetletou historií změnil ve společnost, pro kterou jsou na prvním místě mobilní zařízení. Druhým zahraničním hostem bude Nenad Senić ze slovinské obsahové a marketingové agentury PM. Autor oceňovaných konceptů firemních magazínů se podělí o své tipy a doporučení. V programu konference je zařazen také panel Unie vydavatelů na téma, jak se vydavatelské domy plánují vypořádat s tvorbou firemních obsahů a netradičními formáty. Vystoupí v něm Tomáš Tkačík (Business Media CZ), Petra Fundová (Burda Praha) a Jana Víšková (Forbes ČR). Dalšími řečníky jsou Jan Javornický z agentury Elite solutions a Kateřina Krásová, marketingová ředitelka Hypoteční banky, dále Tomáš Jindříšek z Dark Side, Rostislav Starý z PR.Konektoru, Lukáš Blažek z R Media, Marek Slezák z Boomerangu, Pavel Fuchs ze studia manGoweb a marketingový tým restaurační skupiny Ambiente.