Definitivní zahájení předvánočních nákupů on-line potvrzuje hned několik kampaní firem ze světa e-commerce. A další se brzy přidají. Nákupní portál Heureka opět zastřešuje Den dopravy zdarma a letošní pátý ročník promuje poprvé i v televizi jak u nás, tak na Slovensku. Zoot.cz jde též do TV s kampaní od svého interního týmu a agentury 2Fresh s motivem „NĚCO k Vánocům“. CZC.cz se ve své komunikaci opírá o schopnost geeků vybrat tu nejlepší elektroniku a IT vybavení s pomocí čichu. Videa včetně „making of“ umístil e-shop na YouTube. Na konceptu kampaně se podílela agentura Digital Brain a audiovizuální produkce ForLeaf. Kasa.cz pak pokračuje ve vánoční kampani oznamující konec obchoďáků se svým hipsterským hrdinou Štěpánem, který nakoupí on-line a v klidu pak nahání svou smečku. Kreativa je od agentury Kouzelná animace.
Kampaň pro Heureku vytvořila agentura Bistro, Den dopravy zdarma odstartuje na portálu 15. 11. v poledne.