Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. E-shopy zahájily vánoční ofenzivu, Heureka je v TV

Definitivní zahájení předvánočních nákupů on-line potvrzuje hned několik kampaní firem ze světa e-commerce. A další se brzy přidají. Nákupní portál Heureka opět zastřešuje Den dopravy zdarma a letošní pátý ročník promuje poprvé i v televizi jak u nás, tak na Slovensku. Zoot.cz jde též do TV s kampaní od svého interního týmu a agentury 2Fresh s motivem „NĚCO k Vánocům“. CZC.cz se ve své komunikaci opírá o schopnost geeků vybrat tu nejlepší elektroniku a IT vybavení s pomocí čichu. Videa včetně „making of“ umístil e-shop na YouTube. Na konceptu kampaně se podílela agentura Digital Brain a audiovizuální produkce ForLeaf. Kasa.cz pak pokračuje ve vánoční kampani oznamující konec obchoďáků se svým hipsterským hrdinou Štěpánem, který nakoupí on-line a v klidu pak nahání svou smečku. Kreativa je od agentury Kouzelná animace.

Kampaň pro Heureku vytvořila agentura Bistro, Den dopravy zdarma odstartuje na portálu 15. 11. v poledne.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)