6. E-shopy zahájily vánoční ofenzivu, Heureka je v TV

Definitivní zahájení předvánočních nákupů on-line potvrzuje hned několik kampaní firem ze světa e-commerce. A další se brzy přidají. Nákupní portál Heureka opět zastřešuje Den dopravy zdarma a letošní pátý ročník promuje poprvé i v televizi jak u nás, tak na Slovensku. Zoot.cz jde též do TV s kampaní od svého interního týmu a agentury 2Fresh s motivem „NĚCO k Vánocům“. CZC.cz se ve své komunikaci opírá o schopnost geeků vybrat tu nejlepší elektroniku a IT vybavení s pomocí čichu. Videa včetně „making of“ umístil e-shop na YouTube. Na konceptu kampaně se podílela agentura Digital Brain a audiovizuální produkce ForLeaf. Kasa.cz pak pokračuje ve vánoční kampani oznamující konec obchoďáků se svým hipsterským hrdinou Štěpánem, který nakoupí on-line a v klidu pak nahání svou smečku. Kreativa je od agentury Kouzelná animace.

Kampaň pro Heureku vytvořila agentura Bistro, Den dopravy zdarma odstartuje na portálu 15. 11. v poledne.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba