6. E-shopy zahájily vánoční ofenzivu, Heureka je v TV

Definitivní zahájení předvánočních nákupů on-line potvrzuje hned několik kampaní firem ze světa e-commerce. A další se brzy přidají. Nákupní portál Heureka opět zastřešuje Den dopravy zdarma a letošní pátý ročník promuje poprvé i v televizi jak u nás, tak na Slovensku. Zoot.cz jde též do TV s kampaní od svého interního týmu a agentury 2Fresh s motivem „NĚCO k Vánocům“. CZC.cz se ve své komunikaci opírá o schopnost geeků vybrat tu nejlepší elektroniku a IT vybavení s pomocí čichu. Videa včetně „making of“ umístil e-shop na YouTube. Na konceptu kampaně se podílela agentura Digital Brain a audiovizuální produkce ForLeaf. Kasa.cz pak pokračuje ve vánoční kampani oznamující konec obchoďáků se svým hipsterským hrdinou Štěpánem, který nakoupí on-line a v klidu pak nahání svou smečku. Kreativa je od agentury Kouzelná animace.

Kampaň pro Heureku vytvořila agentura Bistro, Den dopravy zdarma odstartuje na portálu 15. 11. v poledne.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk