Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Coca-Cola vysílá kamion, Pepsi na to reaguje

Coca-Cola Česká republika spouští TV kampaň, která vychází z letošní kampaně Taste the Feeling. Na spot z dílny španělské agentury Sra. Rushmore navazuje i tag-on na podporu komunikace vánočního kamionu. Globální spot se natáčel v České republice, a to v Nebušicích, Lokti a v Lounech. Kromě televize jsou pro vánoční kampaň stěžejní outdoor, digitál, PR a in-store komunikace. Nákup médií zajišťuje Starcom, digitál slovenský McCann, PR agentura Weber Shandwick a roadshow Up Brand Activation. Konkurenční PepsiCo má vánoční kampaň na podporu Pepsi s chutí coly s cukrem. Zahrnuje televizní spot a BTL aktivity včetně microsite Pravá chuť Vánoc a vánočního stromku v OC Letňany s LCD obrazovkou přenášející vánoční vzkazy. Kampaň připravily agentury Mark/BBDO, Triad Advertising a Ritual Communication.

„Dokonce i řidiče vánočních kamionů pohání skvělá chuť,“ začíná vánoční spot Pepsi narážkou na konkurenční roadshow Coca-Coly.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)