Coca-Cola Česká republika spouští TV kampaň, která vychází z letošní kampaně Taste the Feeling. Na spot z dílny španělské agentury Sra. Rushmore navazuje i tag-on na podporu komunikace vánočního kamionu. Globální spot se natáčel v České republice, a to v Nebušicích, Lokti a v Lounech. Kromě televize jsou pro vánoční kampaň stěžejní outdoor, digitál, PR a in-store komunikace. Nákup médií zajišťuje Starcom, digitál slovenský McCann, PR agentura Weber Shandwick a roadshow Up Brand Activation. Konkurenční PepsiCo má vánoční kampaň na podporu Pepsi s chutí coly s cukrem. Zahrnuje televizní spot a BTL aktivity včetně microsite Pravá chuť Vánoc a vánočního stromku v OC Letňany s LCD obrazovkou přenášející vánoční vzkazy. Kampaň připravily agentury Mark/BBDO, Triad Advertising a Ritual Communication.
„Dokonce i řidiče vánočních kamionů pohání skvělá chuť,“ začíná vánoční spot Pepsi narážkou na konkurenční roadshow Coca-Coly.