Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

3. Atmedia ruší bonusy pro mediálky i přímé klienty

Zastupitelství Atmedia v roce 2017 zruší bonusy pro agentury a přímé klienty. „K tomuto kroku jsme došli po dlouhých propočtech, z nichž vyplynulo, že se jedná o optimální řešení,“ komentovala změnu Iva Pantůčková, obchodní ředitelka Atmedie. Ceny se zvýší v průměru o patnáct procent, u nejvyužívanějších balíčků až o dvacet procent. „Televizní stanice jsou vyprodané, stane se, že musí vracet peníze, protože nedokážou dostatečně plnit některé kampaně. Přistoupili jsme proto k úpravám cen,“ uvedla Pantůčková. Atmedia letos klientům nabídne například možnost inzerovat v rámci HbbTV. Zachovává tradiční nákupní cílové skupiny (15+, 15-54 a 4-14). Typickým divákem stanic zastupovaných Atmedií jsou podle Pantůčkové muž a žena ve věku 30-59 let se středoškolským, resp. vysokoškolským vzděláním, z větších měst.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)