Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Slováci mají polovinu nominací ve Zlaté pecce

Slovenské agentury Zaraguza a Made by Vaculik a pražská pobočka Saatchi & Saatchi mají nejvíc prací ve finále letošního ročníku tradiční soutěže komerční kreativity Prima Zlatá pecka. Saatchi má ve finále hned čtyři spoty pro klienta T-Mobile. Made by Vaculik tři realizace pro VŠMU a spot pro nadaci Dobrý anjel. A bratislavská Zaraguza tři realizace pro Kofolu a jednu prezentaci pro Tatra banku, zatímco její pražská pobočka má na shortlistu soutěže ještě kampaň pro Nestlé. Z ostatních subjektů mají ve finále po dvou nominacích ještě pražské agentury Havas a Dark Side a bratislavské Mayer/McCann a Wiktor Leo Burnett. O Zlaté pecky letos soutěžilo 135 prací od 42 agentur, ze Slovenska přitom přišla čtvrtina přihlášek.

Porota soutěže Prima Zlatá pecka vybírala ze 135 prací od 42 agentur, do finále jich nominovala 40, z toho 17 od slovenských subjektů.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)