2. Slováci mají polovinu nominací ve Zlaté pecce

Slovenské agentury Zaraguza a Made by Vaculik a pražská pobočka Saatchi & Saatchi mají nejvíc prací ve finále letošního ročníku tradiční soutěže komerční kreativity Prima Zlatá pecka. Saatchi má ve finále hned čtyři spoty pro klienta T-Mobile. Made by Vaculik tři realizace pro VŠMU a spot pro nadaci Dobrý anjel. A bratislavská Zaraguza tři realizace pro Kofolu a jednu prezentaci pro Tatra banku, zatímco její pražská pobočka má na shortlistu soutěže ještě kampaň pro Nestlé. Z ostatních subjektů mají ve finále po dvou nominacích ještě pražské agentury Havas a Dark Side a bratislavské Mayer/McCann a Wiktor Leo Burnett. O Zlaté pecky letos soutěžilo 135 prací od 42 agentur, ze Slovenska přitom přišla čtvrtina přihlášek.

Porota soutěže Prima Zlatá pecka vybírala ze 135 prací od 42 agentur, do finále jich nominovala 40, z toho 17 od slovenských subjektů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba