Patnáct kategorií, více než tři desítky porotců z řad agentur, tiskových mluvčích či zástupců médií, ale i inovovaný web a plány na nové pojetí galavečera. To vše slibuje jubilejní patnáctý ročník Zlatého středníku. Firmy, instituce a organizace mohou od pondělí 14. listopadu hlásit svá externí a interní média do odborné soutěže skrze formulář na webových stránkách soutěže – www.zlatystrednik.cz. Uzávěrka je 15. února 2017. Nově vznikla kategorie Nejlepší videoprezentace. „Použití videí jako nástroje interní či externí komunikace je v dnešní době nezadržitelný trend. Firmy natáčejí náborová i instruktážní videa nejen pro zaměstnance, ale i klienty,“ vysvětluje předseda pořádajícího PR Klubu Petr Langer. Vlastní kategorie se dočkají také sociální sítě, oproti loňsku je bude hodnotit porota samostatně. Garantem a pořadatelem Zlatého středníku je oborová organizace PR Klub. Každé přihlášené médium obdrží hodnotící list od odborné poroty.