10. Růst globálních výdajů na reklamu se zpomalí

Růst celosvětových výdajů na reklamu se v nadcházejícím roce 2017 mírně zpomalí. Ve své pravidelné předpovědi Consensus Ad Forecast to tvrdí nezávislá analytická společnost Warc s tím, že zatímco letos celkové výdaje na reklamu porostou o 4,5 %, v roce 2017 to bude o 4,2 %, přičemž s výjimkou novin a časopisů zaznamenají všechny mediatypy v obou letech rekordní růst. Nejrychleji rostoucím trhem je podle této aktuální analýzy Indie, kde výdaje na reklamu letos porostou o 13,3 %, přičemž v roce příštím by se toto tempo nemělo příliš zpomalit. Objemově největší reklamní trh světa ovšem představují USA, kde letos díky prezidentským volbám a olympijským hrám v brazilském Riu zaznamenají růst o 5,1 %, který se v roce 2017 zpomalí na 2,8 %. Zajímavé je, že podle analýzy založené na datech ze subjektů, jako jsou Carat, GroupM, Magna Global, Pitch-Madison, Pivotal Research Group nebo ZenithOptimedia, má před sebou rekordní růst i před brexitem stojící Velká Británie (5,6 % letos a 4,3 % v roce příštím), zatímco Francie bude prakticky stagnovat.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Náborové kampaně
Chatbot

MAM Exkluzivně v časopise

Radim Svoboda
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)