Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Růst globálních výdajů na reklamu se zpomalí

Růst celosvětových výdajů na reklamu se v nadcházejícím roce 2017 mírně zpomalí. Ve své pravidelné předpovědi Consensus Ad Forecast to tvrdí nezávislá analytická společnost Warc s tím, že zatímco letos celkové výdaje na reklamu porostou o 4,5 %, v roce 2017 to bude o 4,2 %, přičemž s výjimkou novin a časopisů zaznamenají všechny mediatypy v obou letech rekordní růst. Nejrychleji rostoucím trhem je podle této aktuální analýzy Indie, kde výdaje na reklamu letos porostou o 13,3 %, přičemž v roce příštím by se toto tempo nemělo příliš zpomalit. Objemově největší reklamní trh světa ovšem představují USA, kde letos díky prezidentským volbám a olympijským hrám v brazilském Riu zaznamenají růst o 5,1 %, který se v roce 2017 zpomalí na 2,8 %. Zajímavé je, že podle analýzy založené na datech ze subjektů, jako jsou Carat, GroupM, Magna Global, Pitch-Madison, Pivotal Research Group nebo ZenithOptimedia, má před sebou rekordní růst i před brexitem stojící Velká Británie (5,6 % letos a 4,3 % v roce příštím), zatímco Francie bude prakticky stagnovat.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)