Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. HN představují město budoucnosti: Smart City

Hospodářské noviny spouští speciální internetový projekt Smart City – Cesta za lepším životem ve městě. Cílem webu je mapovat modernizaci měst a to, jakým způsobem technologický pokrok ovlivňuje životy lidí, kteří v nich žijí. Jedná se o součást contentmarketingových projektů vydavatelství Economia. Web navazuje na předchůdce projektu, magazín Energy Outlook 2050, který se stal vítězem soutěže Firemní médium roku. „Není to komerční prezentace přímo spojená s výrobky či službami dané firmy, ale projekty přinášející čtenářům či divákům přidanou hodnotu. Ta je i na straně partnerů, kteří s nimi svůj brand spojí,“ říká k tomu ředitel speciálních projektů a business developmentu Economie Petr Orálek.

Partnerem projektu Smart City je Skupina ČEZ. Design vytvořilo Dipozitiv Studio.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)