1. Pavel Zima skončil jako ředitel Seznamu

Česká internetová jednička Seznam.cz bude mít nového šéfa. Dosavadní generální ředitel Pavel Zima ve středu dopoledne oznámil, že z funkce po čtyřech letech odchází. „Byla to velká jízda a rozhodně nekončí. Je před námi v Seznamu hodně práce,“ okomentoval na Twitteru svůj odchod z funkce Zima. Dosavadní generální ředitel Seznamu se bude podle vyjádření firmy coby místopředseda představenstva spolu s jeho dalšími členy soustřeďovat na strategické vedení firmy. Zima má v budoucnosti spolupracovat na dalších podnikatelských záměrech majitele a předsedy představenstva Seznamu Iva Lukačoviče, proto předává i roli obsahového ředitele Igoru Kalašovi, který doposud obsah ovlivňoval ze své pozice v oddělení Business Developmentu. Změna v managementu se odehrála v důsledku rozhodnutí Iva Lukačoviče. Firma už na jaře rozšířila počet členů představenstva a oddělila strategické řízení firmy od exekutivních úkolů. Proto zrušila pozici generálního ředitele a znovuobnovila roli výkonného ředitele. Ten se má starat o každodenní chod firmy a realizaci strategií připravených představenstvem společnosti. Na tuto pozici byl vybrán Michal Feix. Novým členem představenstva se stal Ondřej Procházka. Seznam má více než šest milionů uživatelů a roční tržby 3,4 miliardy korun. Provozuje například stejnojmenný vyhledávač, mapový server Mapy.cz, zpravodajské Novinky.cz nebo videoportál Stream.cz.

Funkci dosavadního generálního ředitele Seznamu Pavla Zimy (na obrázku) zrušil přímo majitel Ivo Lukačovič. Zima však ve firmě zůstane i nadále.

Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk