Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Unikátní inovativní příběhy plné emocí

Čím je jedinečná vaše značka? Přece tím, že její inovativní řešení se inspirují skutečnými příběhy budujícími emotivní vazbu k nejlepšímu zákaznickému servisu… Alespoň to tak vypadá podle nejčastějších klišé v tiskových zprávách. Všichni jsou unikátní, všichni jsou nejlepší, všechno je exkluzivní a každý, kdo prošel kolem kamery, je známá osobnost. A všechna tahle báječná naleštěná slova jsou obvykle tím úplně prvním, co musí novináři z vašich zpráv mazat.

Jazyk tiskových zpráv je zvláštní také tím, jak se pokouší měnit češtinu. Odhadem devadesát procent firem se snaží diktovat, jak má vypadat jejich název v souvislém textu. Některé se snaží zakázat i skloňování.

Bombastické tiskové zprávy vedou k jedinému. Dávají vyniknout konkurenci, která je možná strohá a její e-maily nehýří posledními trendy vizuální úpravy, zato v jejích zprávách rychle najdete věcné sdělení a skutečné informace. To je v době „příběhů“, „emocí“ a „inovací“ ten skutečný „unikát“.

Reklama
ČEZ

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)