Unikátní inovativní příběhy plné emocí

Čím je jedinečná vaše značka? Přece tím, že její inovativní řešení se inspirují skutečnými příběhy budujícími emotivní vazbu k nejlepšímu zákaznickému servisu… Alespoň to tak vypadá podle nejčastějších klišé v tiskových zprávách. Všichni jsou unikátní, všichni jsou nejlepší, všechno je exkluzivní a každý, kdo prošel kolem kamery, je známá osobnost. A všechna tahle báječná naleštěná slova jsou obvykle tím úplně prvním, co musí novináři z vašich zpráv mazat.

Jazyk tiskových zpráv je zvláštní také tím, jak se pokouší měnit češtinu. Odhadem devadesát procent firem se snaží diktovat, jak má vypadat jejich název v souvislém textu. Některé se snaží zakázat i skloňování.

Bombastické tiskové zprávy vedou k jedinému. Dávají vyniknout konkurenci, která je možná strohá a její e-maily nehýří posledními trendy vizuální úpravy, zato v jejích zprávách rychle najdete věcné sdělení a skutečné informace. To je v době „příběhů“, „emocí“ a „inovací“ ten skutečný „unikát“.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia