Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Honza Mikulka a Janek Rubeš ze Streamu natočili pořad Prague Guide před směnárnou, která turistům za jedno euro vyplácela patnáct korun.

Stream International Na tomto místě (v Chequepointu na Staroměstském náměstí) nabízeli nejhorší měnový kurz v celé Praze. Nikdo s tím nic nedělal. Tak jsme se rozhodli, že s tím něco uděláme.

Rex Doufám, že jste neskončili v base, bráchové. To, co děláte, je úžasný. Dodáváte lidem sílu.

GHDW Jste darem pro celou společnost, díky, že jste pomohli lidem ušetřit jejich peníze. Akorát by mě teda zajímalo, proč jste pro název vašeho kanálu vybrali stejné jméno, jako má jedno mezinárodní call centrum.

Reklama
Know

Sulfen Toho se dá vyvarovat. Když můžete, pořiďte si přece kreditku, která je mezinárodní a umožňuje platit kdekoliv bez poplatků.

Thomas Lahr Jasně, dobrá věc. Ale povězte mi, jak hloupí musí lidé být, když se nepodívají na výši poplatku?

Schmidteren Točte dál, až budou muset zavřít krám!

NatalijaN Příští týden letím na dovolenou do Prahy a za tato videa ti moc děkuji!

Shiny Baubles Na tomto místě mě osobně obrali. Největší průšvih spočívá v tom, že jejich reklama tvrdí opak. Že jsou jejich kurzy naprosto normální. Akorát to pak zdůvodní tím, že si účtují navíc nějaké extra poplatky. Má rada zní, vždycky choďte do normálních bank, i kdyby vás to mělo stát pár kroků navíc.

Guten Praha vypadá ještě přátelsky. Třeba v Polsku jsou tyhle směnárny řízeny mafií, takže jakákoliv podobná aktivita, jako je ta vaše, by byla považována za hrdinství.

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)