Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Radosti a starosti s chytrými mobily

Více než milion a čtvrt Norů čte každý den na svých mobilech čerstvé zprávy deníku VG. Je to daleko větší počet čtenářů, než má jeho tištěná podoba. Šéfredaktor novin Torry Pedersen věří, že počet mobilních čtenářů ještě poroste. Digitální podoba novin mu dělá radost, prémiovou verzi si platí 90 tisíc uživatelů. Na konferenci Forum Media se 4. října podělí o příběh této digitální transformace tradiční redakce v populární on-line zdroj informací.

Mobily jsou tématem celé konference, a věnujeme jim proto v tomto čísle velký prostor. Potvrzuje se, že náš podnikatelský i osobní život budou řídit čím dál víc. A jak píšeme v hlavním tématu, budete si přes ně kontrolovat i stav zásob v ledničce.

Největším oříškem ovšem zůstává, jak správně změřit činnost uživatelů, kteří přebíhají od stolního počítače k tabletu a z tabletu na mobil. Další z hlavních řečníků Forum Media, marketingový analytik Facebooku Igor Skokan, ve svém článku vysvětluje, proč už nejde spoléhat na zkreslená data z cookies.

Reklama
ČEZ

Chytrý mobil je dnes základním nástrojem marketingu, zákaznické péče, prodeje a obsahu. Marketéři se musí učit nové metody, jak zaujmout cílového spotřebitele. Jsem přesvědčen, že inspiraci najdete i na naší konferenci.

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)