Reklama
Megaboard

Ozdoby podpořily prodej čajů Lipton

Značka čajů Lipton z portfolia Unileveru chtěla loni zákazníky potěšit vánočním balením. Zároveň ale potřebovala předejít tomu, aby šlo o jednorázovou věc, jejíž kouzlo pomine, jakmile spotřebitel doma rozbalí krabici.

Jako nejlepší řešení se ukázaly vánoční ozdoby, klasické koule na stromeček. V balení cejlonských čajů byly na ozdobách z vnější strany namalované motivy světových velkoměst. Zachycovaly tak typické výjevy z Ruska, Francie, Itálie nebo Spojených států. Logo Liptonu na nich bylo umístěné jen decentně a vždy zapadalo do hlavního motivu. Řada ovocných čajů měla vlastní výtvarné řešení s pestrobarevným potiskem figurek a postaviček.

Koule měly stuhu na zavěšení a uvnitř byly duté. Po otevření sloužily zároveň jako zásobník na čaj a mohly se stát i originálním dárkem.

Celkového konceptu se ujala agentura Mildberry. Nápad byl na konci září oceněn bronzem na londýnské reklamní přehlídce COGS v kategorii Promotional Merchandise.

Dárková balení byla využita nejen při propagaci v prodejnách, ale také při práci s komunitou jako odměna v různých soutěžích na sociálních sítích. Na Instagramu se objevila řada fotek vánočních stromů nazdobených právě doplňky od Liptonu.

Motiv na ozdobách se lišil podle toho, jestli si zákazník koupil černý čaj, nebo ovocnou variantu.
Foto: Mildberry

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále