Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O dětské kroužky je zájem, hlavně o sport

Začátek školního roku se obvykle pojí s nástupem dětí do zájmových kroužků. Většina (70 %) internetové populace, která má doma dítě ve věku 4-18 let, hlásí toto dítě na některý z nich. K oblíbeným patří kroužky sportovní. Ty navštěvuje 8 dětí z 10, přičemž vyhledávanými jsou zejména fotbal a florbal, typické spíše pro chlapce, a tanec, navštěvovaný častěji dívkami a dětmi mladšími 10 let. U mládeže ve věku 15-18 let je oblíbená rovněž posilovna (fitness). Vedle sportovních jsou dále populární kroužky hudební a výtvarné, preferované dívkami, a jazykové, na které docházejí častěji děti vysokoškolsky vzdělaných rodičů. Polovina dětí si svůj kroužek zvolila sama. Rodiče rozhodovali hlavně za mladší děti do 10 let věku, zatímco děti starší 15 let měly při výběru víceméně volnou ruku. Průměrně se výdaje za pololetí pohybují mezi 1800 a 2400 Kč. Tato částka je ještě vyšší ve velkoměstech. Internetová populace nejčastěji dopravuje děti na kroužky autem. Samy se na kroužky vydávají obvykle děti ve věku 15-18 let, ať už pěšky, či hromadnou dopravou. Naopak ti nejmladší (4-10 let) chodí častěji na kroužky v rámci družiny při škole.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)