Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nepozorný zákazník, nebo jen virální marketing?

Neobratný zákazník v obchodě s elektronikou v jihozápadní Anglii nechtěně zničil zboží za více než 150 tisíc korun. Záběry z bezpečnostní kamery v prodejně obletěly celý svět a lidé se škodolibě bavili na účet nešťastníka, který během dvou sekund rozbil čtyři televize. Situace se odehrála v pobočce řetězce HBH Woolacotts a firma se kuriózním videem pochlubila na sociálních sítích. Internetoví uživatelé ovšem pochybují, jestli zákazník televize skutečně rozbil náhodou a nejde spíš o sehraný marketingový trik. Nasvědčuje tomu atypické uspořádání televizí na prodejní ploše, které z pohledu zákazníků nemá logiku. Televizory byly tak nápadně blízko u sebe, že by si je zájemci ani nemohli pořádně prohlédnout. Podezřelé je i jeho chování, podrobnější zkoumání naznačuje, že do prvního televizoru musel silněji strčit.

Firma se k pochybám o „náhodném nešikovi“ nevyjadřuje, zato ochotně souhlasila se šířením videa v médiích. Jen na YouTube mají originální záběry přes čtyři miliony zhlédnutí, nemluvě o milionech diváků nejrůznějších kopií po celém světě.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)