Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

MTV chce být zase hudební stanicí. Lacinému televiznímu obsahu (snad) odzvonilo

Americký multimediální koncern Viacom chce, aby MTV byla znovu známá jako globální hráč na hřišti kvalitního hudebního a kulturního obsahu. Televizní hudební kanál se tak možná pomalu vrátí ke svému původnímu formátu. Že tu už podobné sliby byly? Viacom prý tentokrát již hledá nové mediální partnery a kreativní agentury, které mu s (re)transformací pomohou.

Podle zahraničních zdrojů budou vybrané reklamní agentury zodpovědné také za vývoj obsahu a plánování placeného prostoru v rámci televize a ostatních platforem.

S ohledem na odliv televizního publika se kanál snaží přesunout stávající obsah do digitálních médií. Na Snapchatu, velmi populární síti zejména mezi mladými lidmi, tak nedávno kanál debutoval se sponzorovaným seriálem se sexuálním tématem.

Reklama
ČEZ

Cti MTV nahrává, že počátkem roku kanál spustil „revitalizované“ projekty. Televize zároveň debutovala s novou živou hudební show s názvem Wonderland. „Nové pořady donutí tvého strejdu, aby přestal kecat, že už nehrajeme muziku,“ prohlásil sebevědomě editorský tým nového pořadu.

Pomůže raper i paní z baseballu

Ředitelem „kreativního inkubátoru“ MTV Labs byl jmenován raper A$AP Rocky, který plánuje společně s kreativním týmem AWGE, MTV i Viacomem pracovat na produkci originálního i sponzorovaného obsahu s důrazem kladeným zejména na hudbu. Novou ředitelkou marketingu byla jmenována Jacqueline Parkesová, která má zkušenosti s vedením marketingu v americké baseballové lize.

Kdysi celosvětový fenomén MTV má dnes v hlavním vysílacím čase na americkém trhu průměrnou sledovanost 477 tisíc diváků. I proti loňskému roku jde o osmiprocentní pokles.

Pokles zájmu zaznamenává i v rámci svých vlajkových eventů. Video Music Awards, nejznámější z těchto akcí, sledovalo v srpnu pouze 6,5 milionu lidí.

Ačkoliv takové číslo může vypadat na české poměry hezky, jedná se o 34procentní pokles oproti minulému roku.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu