Od minulého týdne začala napříč všemi mediatypy první kampaň Modré pyramidy připravená agenturou OgilvyOne. Dostala název „Od mala“ a zdůrazňuje kvality finančních poradců, které reklama představuje jako „mimořádné talenty už od dětství“. Společnost se tedy vydala podobnou cestou jako mateřská Komerční banka, která práci svých poradců také podpoří v dlouhodobém komunikačním konceptu.
Modrá pyramida s půlmilionem klientů se rozhodla dát důraz na příběh a emoce. Kampaň se volně inspirovala skutečnými poradci, v televizním spotu ale hrají profesionálové.
Maskotem finančních poradců zůstává moudrá sova, známá z předchozích spotů s Pavlem Zedníčkem z produkce agentury Havas. Práva na sovu drží přímo Modrá pyramida, nechává si ji animovat od spolupracujícího grafického studia.
Základním formátem pro televizi je 45 sekund dlouhý spot, doplněný dvěma půlminutovými. „Pro maximální spojení se značkou a vizibilitu kampaně využíváme také sponzorských vzkazů a injektáží u nejsledovanějších pořadů na Primě, Nově a České televizi,“ uvedl marketingový ředitel Modré pyramidy Zdeněk Doboš. Specifickou podobu má rozhlasová kampaň, kde spořitelna nasadila minutové mikropořady v podobě rozhovorů s poradci. „V digitální části představíme značku i produkty především pomocí nestandardních formátů a videa,“ dodal Doboš.
Myšlenka více využívat poradce jako tvář spořitelny se poprvé objevila loni, kdy si firma v regionech vyzkoušela propagaci prostřednictvím skutečných zaměstnanců na billboardech. Odezva podle Doboše po všech stránkách překonala očekávané parametry, měřila se mimo jiné počtem e-mailů a telefonátů na kontakty uvedené na billboardu.
Regionální kampaň chce Modrá pyramida zopakovat, poradci se do ní už aktivně hlásí sami.
Režie reklam se ujal Tomáš Řehořek. Kreativu kampaně má v OgilvyOne na starosti Marek Linhart společně se senior art directorem Bernardem Netopilem a copywriterem Janem Tylem. Tým accountů vede Iva Menclová, produkci zajistila Armada Films.
Foto: OgilvyOne