Reklama
Megaboard

Módní značky jsou nejoblíbenější

Každý výrobce by jistě chtěl, aby jeho značky byly mezi spotřebiteli co nejpopulárnější, co nejvíce „cool“, a ke značkám, které považujeme v této oblasti za etalon, se často obracíme pro inspiraci. Jaké značky ale považují aktuálně za „cool“ samotní spotřebitelé? Ptali jsme se proto respondentů z on-line panelu, jaké tři značky z jejich pohledu momentálně nejvíce „frčí“. Než se ale dostaneme k samotným značkám, podíváme se na kategorie, do kterých patří. Nejčastěji respondenti zmiňovali značky z kategorie módy a oblečení, ty uvedla polovina respondentů. Teprve na druhém místě mezi cool značkami skončily ty z kategorie elektroniky a IT, kam spadají i Apple, Google nebo Facebook. Zhruba třetina respondentů si vybrala alespoň jednu cool značku i ze sféry automobilového průmyslu, ale podobný počet i z oblasti potravin a souvisejících výrobků. S výrazně většími odstupy pak skončily kategorie služeb, kosmetiky a drogerie nebo domácích spotřebičů.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále